7 תשובות
אם אתה פוגש שם חבר/ה שעובדים שם והכרתם זה תמיד כיף!
שואל השאלה:
אין שם חברים שאני כבר מכיר
אבל מכירים..
אנונימי
שואל השאלה:
מה השעות של משמרת ערב?
אנונימי
^^
תמיד כיף להכיר ככה חברים..
שואל השאלה:
כמה משמרות חייב לעשות בשבוע?
אנונימי
זה אחלה
לי זה טיפה מביך, כי אני רואה אנשים שאני עובדת איתם וקונה מהם פופקורן וכאלה, אבל בכללי זה לא כזה נורא