7 תשובות
שואל השאלה:
קצת כמו דוד ויונתן כזה
קצת כמו דוד ויונתן כזה
אנונימי
היא ידידה ואם כן מה יש לך להפסיד
נעע זה לא אומר שהיא בקטע שלך
מה אתה רוצה לפתוח בשיחה?
לומר לה שאתה לא היית רוצה לצאת איתהץ
מה אתה רוצה לפתוח בשיחה?
לומר לה שאתה לא היית רוצה לצאת איתהץ
אל תפתח את הנושא על המדבקה, כי זה סתם מדבקה.. זה לא משהו מיוחד
אם אתה מרגיש אליה משהו ורוצה לחקור את זה קצת אז תפתח את הנושא
אם אתה מרגיש אליה משהו ורוצה לחקור את זה קצת אז תפתח את הנושא
לרוב בנות פשוט נחמדות אל תדאג תפתח שיחה
הי
תפתח את הנושא
אין לך מה להפסיד
בהצלחה:)
תפתח את הנושא
אין לך מה להפסיד
בהצלחה:)
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
באותו הנושא: