2 תשובות
אני עם הs20 ultra שלוש שנים בערך והוא ממש טוב לא יודעת כמה הוא עולה עכשיו
יש את הדגמים המוזלים של סמסונג סדרה a לדוגמא a52 וחבריו. פשוט זול נוח לתפעול עושה את העבודה