6 תשובות
יש לכולן
אנונימית
לכולם יש בסופו של דבר, וזה כנראה יפריע לבנים שבכללי שיער מפריע להם
אנונימי
לרוב, יש כאלו עם מחלה שלא צומחים שערות בכלל
זין על מה הם נגעלים או לא
אכן כן, לכולם, ומה יש להיגעל ממשהו שהוא טבעי? אני לא נגעל
לכולן, וזה לא משנה מה בנים חושבים משנה מה את חושבת
יש לכולן
אני בוחרת לגלח ולעשות לייזר כי זה מפריע לי לא קשור למה הבנים חושבים