10 תשובות
בטטה!!!!
תרד בטטה ועוד מלא ירקות
אנונימי
שואל השאלה:
אין גם בטטה )):
אין גם בטטה )):
אנונימית
פסטו זה ממש טעים
את לא חייבת להשים בפנים משהו, אני אישית אוהבת את זה עם אקסטרה שמנת ומוקרם
אז תשאירי ככה זה גם טעים
או אולי בצל
או אולי בצל
את שמה אבקת מרק פטריות נכוןנ
שואל השאלה:
מצאתי פטריות!!!!
((:
מצאתי פטריות!!!!
((:
אנונימית
יאס^ מזל טוב!!
הידהה קולולולולו
בתאבון :)
בתאבון :)
באותו הנושא: