התחברות
הרשמה
מה אני עושה שאני מסיים את העבודה בשעה 12 בלילה והדרך היחידה שלי לחזור זה אוטובוס
15 ביוני 2023, 16:28
לילה
תחבורה ציבורית
אוטובוס
נסיעה
תשובה אחת
מונית
ה
החיים גררו אותי לכאן
באותו הנושא:
אני מסיים עבודה עוד חצי שעה ואני צריך להסתפר ב7 כדאי להתקלח לפני שאני בא לספר?
יש לי ראיון עבודה היום בשעה 17:00,ואני מסיימת את עבודה הנוכחית שלי בשעה 14:00 15:00
רק היום בבוקר נודע לי שאני מסיים ב12 ועכשיו יש לי שעה חופשית ורק אחרי שעה 4 אני מסיים.
התחלתי לעבוד לפני פחות משבוע ואני כבר מיואש מהעבודה, איך אפשר לעבוד 8 שעות כל יום?! אני רק מסיים את העבודה ונגמר היום!
אני מרגישה שאני עושה את כל העבודה בעבודות קבוצתיות, להגיד משהו לחברות שלי?
מסיים עבודה שלי בשעה רבע לשבע בבוקר יכול לנסוע הביתה תוך העיר ?
אם יש מקום עבודה שעובד 16 שעות ואני עושה בדרכ משמרת של 8 שעות
לסיים עבודה בשעה 5 אחרי צהרים זה נחשב שאני שורף תחיים?(עבודה קלה יש לציין)
יש למישהו רעיון לעבודה לגיל 17 מהבית או עבודה לערב אני מסיים ב5 ללמוד
אחרי שאני מסיים את יב מה אני עושה?
כמה כסף אני עושה משעה 10 עד שעה 3 שאני לוקחת 30 לשעה?