4 תשובות
^ ממש לא. אני עוד מעט 18 ועד היום אני לא שותה קפה. גם בגלל הטעם הנורא אבל גם בגלל שאני מסתדר בלי זה
שמעי אני התחלתי לשתות בגיל 12 ויש לי חברות שגם בגיל 16 היום לא שותות זה נורא משתנה
אין גיל מסויים
אבל עדיף לא לפני 13 אבל כל אחד שותה מתי שהוא רוצה
אני התחלתי בגיל 12 כזה נראלי אבל לא קבוע, הייתי אומרת 14 כי לא כדאי להגזים