7 תשובות
להתחיל לעמוד על שלך יותר, להציב גבולות גם אם זאת אמא שלך.
לא להתרגש ממנה, עם כמה שזה קשה ואני הכי מבינה אותך תנסי לשמור על קור רוח, ולעמוד על שלך כשצריך.
אני פה אם את צריכה לדבר
באיזה גיל את?
אולי תלכי לפנימייה תקופה ויהיה לך יותר טוב שם?
לא לא אל תחשבי על זה שאת הורסת לה את החיים.
תחשבי שהיא הרסה לעצמה בכך שהיא לא משקיעה בקשר ומעדיפה לעדות את הצעד הקל ופשוט לברוח מלהשתדל איתך.
אני אומר תשאירי את זה ככה ואפילו תעשי כמו אחים שלך לתקופה מסוימת.
את האמת להגיד לך
כל הכבוד לך על זה שאת בכל זאת מנסה כי את מבינה שזאת אמא שלך אבל גם אם הם כל הכבוד זה שהיא אמא שלך צריכה להבין שגם היא עושה טעויות ואם ביקשתי ממנה סליחה והיא לא הקשיבה אז אל תגיבי תחכי
שזה יגיע שזה יגיע מעצמו
שהיא תבין שהיא עשתה טעות ותבקש שאפילו לא תבקש סליחה
שירים שהיא שמה אני אומר לך שזה סוג של בריחה כי מבינה שעשתה טעות אבל לא רוצה להודות בזה אז תני לה את הזמן שלה זה בסוף יגיע
את מדהימה.
אני בשמחה אשתף אותך בפרטי כמה אני מבינה אותך וכמה מרגיש לי שזו אני מאחורי המסך.
אני אגיד שאני מכירה תנעליים האלה, אמנם אני לא חייה במקומך אבל יש לי סיפור דומה
אמא שלי העיפה אותי מהבית וכבר חצי שנה אנחנו לא מדברות ואני בת 22 שבוע הבא,
יש לך מקום בגן עדן על היכולת הסבלנית שלך וההכלה שלך וכל הכבוד שאת עדין מנסה ומזהה בה סוג של חמלה ומתקשרת איתה ומשקפת לה כי אומרים שזה עושה פלאים שלא מפחדים להראות רגשות ומתקשרים - אני אישית כבר נמאס עליי.
קומי ולכי אם את מרגישה שאת בסביבה שלא עוטפת, שלא מקדמת, שלא מכילה, שלא עוזרת.
עדיף מוקדם מאשר מאוחר.
לפעמים אמהות כאלה לא ראויות בכלל אליינו , שיהיו בריאות ונכבד אבל מרחוק.
תחשבי עם עצמך אם החסרונות עולות על התועלת או שלא.
ואם יש לך מבוגר אחראי שיהיה גב בשבילך זה מצויין כמו אבא או מישהו במשפחה תמיד טוב לשתף כדי לדאוג לעצמך בשורה התחתונה תהיי חכמה ולא צודקת ותדאגי לאנטרסים שלך ואל תפגעי ממנה יותר סגור? תהיי חזקה. ואם משהו לא מתאים לך אל תעשי בכוח!
אני ממש מצטערת לשמוע
אני מציעה לך ללכת לפנימיה לילדים עם קשיים בבית אולי יעזרו לך שם ויהיה לך שם יותר טוב מבבית ואני מציעה לך לדבר עם הרווחה זאת התעללות נפשית וזה ממש לא בסדר לא מגיע לך לסבול ככה
נשמע שהיא טיפוס קשה מאוד, זה מעיק וקשה להרגיש אשמה כל הזמן. תיראי היא מתנהגת לא בסדר בכלל את עושה כל מה שאת יכולה בישביל לרצות אותה ובשביל לא לריב איתה. נשמע שאת ילדה מדהימה והבעיה היא לא בך. זה קשה בטירוף לחיות עם בן אדם כזה בבית אם יש לך אפשרות לעבור לפנימיה ולהתרחק קצת מהבית הייתי אומרת שזה יכול ליהיות לך מצוין אבל אם זאת לא אופציה אני מניחה שפשוט תיהי חייבת להבין שזאת אמא שלך והיא לא תישתנה את לא הבעיה פה היא הבעיה את לא עשית או עושה שום דבר לא בסדר היא פשוט בן אדם כזה ושום דבר לא ישנה את זה. לא מגיע לך יחס כזה במיוחד לא מאמא שלך.
את יותר ממוזמנת לפנות אלי בפרטי אם תירצי
ולגבי הפנימיה תחשבי על זה אם יש איזה מבוגר שאת סומכת עליו מהבית ספר או משהו שיוכל לעזור לך בתהליך