4 תשובות
אז בגלל שהם השלימו היא צריכה להגיד אמן על כל דבר שהיא יגיד לה?
היא בת 30 והיא האחות הבכורה היא לא ילדה קטנה שתעשה מה שבאלה הוא לא אחראי עליה
היא בת 30 והיא האחות הבכורה היא לא ילדה קטנה שתעשה מה שבאלה הוא לא אחראי עליה
שואל השאלה:
נו ברור שלא לזה התכוונתי
נו ברור שלא לזה התכוונתי
אנונימית
שואל השאלה:
סהכ שואלת אם היא לא חוששת שהריב יתעצם עוד יותר כי לשם כך היא נכנסה לבית האח הגדול בשביל להשלים עם אח שלה
סהכ שואלת אם היא לא חוששת שהריב יתעצם עוד יותר כי לשם כך היא נכנסה לבית האח הגדול בשביל להשלים עם אח שלה
אנונימית
היא לא נכנסה רק בשביל זה
ואני מאמינה שאם הריב בינהם יגדל היא תבחר באח שלה וגם אברהם יודע את זה בגלל זה הוא ניסה לא לריב איתו
ואני מאמינה שאם הריב בינהם יגדל היא תבחר באח שלה וגם אברהם יודע את זה בגלל זה הוא ניסה לא לריב איתו
באותו הנושא: