5 תשובות
נורמלי, אני לא חושבת שזה רע
לגיטימי
לא את אנושית עם רגשות
אם הידיד בונה על קשר איתך אז כן, סתם שיחקת לו בלב ונתת לו תקווה
אנונימי
ממליץ לך שתגידי לידיד שעשית טעות ותתרחקי ממנו , סתם מצב מבלבל ותקחי עם עצמך זמן לחשוב
באותו הנושא: