5 תשובות
נורמלי, אני לא חושבת שזה רע
לגיטימי
לא את אנושית עם רגשות
BGA
אם הידיד בונה על קשר איתך אז כן, סתם שיחקת לו בלב ונתת לו תקווה
אנונימי
ממליץ לך שתגידי לידיד שעשית טעות ותתרחקי ממנו , סתם מצב מבלבל ותקחי עם עצמך זמן לחשוב