5 תשובות
אם הידיד בונה על קשר איתך אז כן, סתם שיחקת לו בלב ונתת לו תקווה
אנונימי
ממליץ לך שתגידי לידיד שעשית טעות ותתרחקי ממנו , סתם מצב מבלבל ותקחי עם עצמך זמן לחשוב
לגיטימי
לא את אנושית עם רגשות
נורמלי, אני לא חושבת שזה רע
באותו הנושא: