4 תשובות
פפר נראה לי הכי טוב לנוער. זה מה שאני פתחתי, נוח, חוסך כאבי ראש, נורא זמין ופשוט.
הדבר הכי גרוע שעשיתי זה לפתוח חשבון
אם יש לך אפשרות תחסוך טת זה ובאמת אל תגע בזה בבית באיזה מקום
אני פתחתי פפר ממש נוח
אתה יכול לפתוח אבל רק תעןדת זהות כי צריך לצלם בהתחלה (תוודא שהיא מופעלת למה פדיחות) אבל גם יש את one zero שאמרו שהוא טוב אבל אני ממש אוהבת את פפר
אני בדיסקונט והם ממש אחלה