6 תשובות
שואל השאלה:
אני דיי בטוח שדיירקט צעיר ובגלל זה אני לא מבין מה הבעיה
אני דיי בטוח שדיירקט צעיר ובגלל זה אני לא מבין מה הבעיה
אנונימי
זה כרטיס דיירקט צעיר או נטען? שני דברים שונים, נטען זה שאתה מטעין אותו בסכום מסויים מחשבון בנק שלך ואתה לא יכול להוציא יותר ממה ששמת, כרטיס דיירקט הוא מקושר לחשבון אז כל העסקאות שאתה עושה ממנו פשוט יורדות מהיתרה אין צורך להטעין
סליחה בטעות עניתי מאנונימי חח
שואל השאלה:
18, אבל הכרטיס עצמו הוא כרטיס לעד 18 (עשיתי אותו שנה שעברה). איך מטעינים אותו? והאם כדאי לעשות כרטיס חדש אם אני כבר בן 18?
18, אבל הכרטיס עצמו הוא כרטיס לעד 18 (עשיתי אותו שנה שעברה). איך מטעינים אותו? והאם כדאי לעשות כרטיס חדש אם אני כבר בן 18?
אנונימי
צריך להטעין אותו אולי?
בן כמה אתה?
יש לדיקונט כרטיס נטען לפחות מ16
בן כמה אתה?
יש לדיקונט כרטיס נטען לפחות מ16
אם זה דיירקט צעיר אז אין בעיה, זה לא אמור לרשום לך יתרה בכרטיס כי זה הותרת חשבון, מה שמופיע לך 0 זה כנראה חיובים עתידיים, רשום 0 כי אין לך חיובים עתידים כי זה דיירקט וזה חיוב מיידי
אנונימי
באותו הנושא: