8 תשובות
יש כאלה שמתחתנים בגלל שהם בהריון
ואולי הם היו ביחד שנים כבר אז הם מוכנים
המון אנשים מתחתנים כי הם רוצים ילדים, אבל לא רוצים להביא ילד מחוץ לנישואין
יש מנהג לעשות ילדים בלילה של החתונה.... והנה התוצאות
כי יש מצווה לקיים יחסי מין בלילה של החתונה.
לדעתי גם צריך לחכות :) להכיר עוד יותר, להקים בית, לראות איך מתנהלים יחד! זה ממש קשה ככה הכל בפעם אחת.
שואל השאלה:
א-
אנונימי
^ בול אני כששמעתי על זה
שואל השאלה:
טוב לדעת שאני לא לבד בזה^
ולעולם לא אסתכל על אח שלי אותו דבר
אנונימי
^ חחחחחחחח מצולק אתה