7 תשובות
לפעמיפ החגיגה נגמרת
נחנקתי מעצמיי יי
"זה שיר פרידה" שמו למו ביסודי
השיר הזה באנגלית "אנחנו לא צריכים חינוך"
או איך שזה לא הולך
או איך שזה לא הולך
כל החברה של איזי
שמו לנו את זה שנה שעברה בסוף שנה בכיתהה זה גם מצחיק וגם עצוב שמנו תמונות מצחיקות ומביכות והשיר מתאים רצח
שמו לנו את זה שנה שעברה בסוף שנה בכיתהה זה גם מצחיק וגם עצוב שמנו תמונות מצחיקות ומביכות והשיר מתאים רצח
נגמר של עידן עמדי
אחד השירים (חרוש במצגות של סוף שנה) אבל בין השירים הטובין בעייני
אחד השירים (חרוש במצגות של סוף שנה) אבל בין השירים הטובין בעייני
ווי דונט ניד נו אג'קיישן
באותו הנושא: