9 תשובות
שעתיים שלוש..p:
אני רשומה 4 חודשים, אבל פעילה רק חודשיים וחצי.
בקשר לשעות, שעה- שעתיים ביום, ובלילה- כל פעם משתנה d:
אני נרשמתי לפני 5 דקות..
שעתיים כזה, בעיקר כשאניבמחשב
הי ויקי
תאמת היה מדובר על שעות - לא ברציפות, אבל זה היה לפני כמה חודשים.
כיום במשך שעה גג לא יותר.
25 ימים, שלוש לארבע שעות..
משהו כמו חצי שנה אני פה, ו2,3 אני מחוברת..
שנתיים ככה, 10 דק' מקסימום.