22 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו מדברים כל יום איזה כמה חודשים
אנחנו מדברים כל יום איזה כמה חודשים
אנונימי
שואל השאלה:
זה הכי זין כי אין רמזים מטרימים
זה הכי זין כי אין רמזים מטרימים
אנונימי
נתחיל מזה שפשוט תפסיק לדבר איתה כמו פעם ואם תרצה לשכוח ממנה אז פשוט תפסיק לדבר איתה.
נראה שהיא פגעה בך ולא כל כך אכפת לה אז תכלס אין לך מה לשמור איתה על קשר.
נראה שהיא פגעה בך ולא כל כך אכפת לה אז תכלס אין לך מה לשמור איתה על קשר.
שים פס אחי מה תעשה
תן קצת מידע אני אנסה לעזור לך
שואל השאלה:
לפי הצ'אטים שלנו זה נראה שהיא בקטע שלי ואני גם בקטע שלה ואנחנו נפגשנו מלא ואז ביום בהיר אחד (היום) היא אומרת שהיא רוצה איזון ושנהיה רק ידידים/חברים והייתי בטוח שאני אהיה איתה ביחד זה היה ההרגשה.. "אני אכיר אנשים חדשים, אתה תכיר אנשים חדשים וכל אחד יתחיל חיים חדשים ועדיין נהיה בקשר פשוט פחות" (ככה היא אמרה בערך)
לפי הצ'אטים שלנו זה נראה שהיא בקטע שלי ואני גם בקטע שלה ואנחנו נפגשנו מלא ואז ביום בהיר אחד (היום) היא אומרת שהיא רוצה איזון ושנהיה רק ידידים/חברים והייתי בטוח שאני אהיה איתה ביחד זה היה ההרגשה.. "אני אכיר אנשים חדשים, אתה תכיר אנשים חדשים וכל אחד יתחיל חיים חדשים ועדיין נהיה בקשר פשוט פחות" (ככה היא אמרה בערך)
אנונימי
זה המשפט הקבוע שלהן
אתה אמור להבין מזה כבר..
אתה אמור להבין מזה כבר..
שואל השאלה:
בלי קשר לצ'אטים גם במציאות זה נראה שאני בקטע שלה והיא בשלי אנחנו אוהבים אחד את השנייה והייתי בטוח שיהיה קטע ביני לבינה בעתיד אבל לפי מה שהיא אמרה היא טוענת שאני "צריך להתפתח"
בלי קשר לצ'אטים גם במציאות זה נראה שאני בקטע שלה והיא בשלי אנחנו אוהבים אחד את השנייה והייתי בטוח שיהיה קטע ביני לבינה בעתיד אבל לפי מה שהיא אמרה היא טוענת שאני "צריך להתפתח"
אנונימי
מה זאת אומרת צריך להיפתח?
יש מצב היא מצאה מישהו או שהיא פשוט חרא בן אדם.
תגיד לה שהיא פגעה בך עם איזו עקיצה קטנה ופשוט תסנן אותה ותפסיק לדבר איתה
תגיד לה שהיא פגעה בך עם איזו עקיצה קטנה ופשוט תסנן אותה ותפסיק לדבר איתה
שואל השאלה:
אני כבר מאוהב בה אני אובססיבי אליה ואני כל הזמן חושב עלייה אז זה קשה מאוד לשחרר אז אל תגידו לשחרר כי זה לא עובד לשחרר :(
אני כבר מאוהב בה אני אובססיבי אליה ואני כל הזמן חושב עלייה אז זה קשה מאוד לשחרר אז אל תגידו לשחרר כי זה לא עובד לשחרר :(
אנונימי
תכלס אין לך ברירה חוץ מלהמשיך הלאה
אני יודע אחי תאמין לי
אתה צריך להכריח את עצמך אחרת זה יגמר גרוע תסמוך עליי בבקשה אני לא רוצה שתפגע מזה
אתה צריך להכריח את עצמך אחרת זה יגמר גרוע תסמוך עליי בבקשה אני לא רוצה שתפגע מזה
שואל השאלה:
היא אומרת שאני צריך להתחיל להתאמן ולעבוד ובכללי להיות יותר רציני (אני בנאדם מאוד מעופף חיי את החיים בצ'יל בקושי רואה מה קורה סביבי) מצד שני אני מאוד מבין אותה אני באמת צריך להתפתח היא צודקת :(
היא אומרת שאני צריך להתחיל להתאמן ולעבוד ובכללי להיות יותר רציני (אני בנאדם מאוד מעופף חיי את החיים בצ'יל בקושי רואה מה קורה סביבי) מצד שני אני מאוד מבין אותה אני באמת צריך להתפתח היא צודקת :(
אנונימי
אז תעבוד על זה
שואל השאלה:
אני עוד מעט בן 17 והיא עוד מעט בת 18 אגב
אני עוד מעט בן 17 והיא עוד מעט בת 18 אגב
אנונימי
שואל השאלה:
אני מאוד אוהב אותה ובאמת שאני לא יכול להמשיך האלה כי זה אהבה ראשונה :(
אני מאוד אוהב אותה ובאמת שאני לא יכול להמשיך האלה כי זה אהבה ראשונה :(
אנונימי
אם אתה לא רוצה להרגיש כאב כמו שלא הרגשת בחיים שלך תכריח את עצמך להמשיך הלאה
אני לא אומר שתנתק כל רגש אבל תשלוט בפעולות שאתה עושה בגלל הרגש הזה
אני לא אומר שתנתק כל רגש אבל תשלוט בפעולות שאתה עושה בגלל הרגש הזה
אם אתם מדברים כל כמה חודשים זה red flag
תמשיך הלאה חבר
תמשיך הלאה חבר
אחי מבין אותך אם זה נגמר סופית תנסה להתעלם מזה ולא משנה מה אל תלחם על מפגרת ששמה עליך פס
אולי היא לקחה את זה בתור סט!ץ
שואל השאלה:
היא גם אהבה ראשונה אז עוד יותר זבל של סיטואציה
היא גם אהבה ראשונה אז עוד יותר זבל של סיטואציה
אנונימי
באותו הנושא: