10 תשובות
יא וח?פחות בעיניי
שואל השאלה:
הוא כיתה יא עולה ליב אני עולה ל י
הוא כיתה יא עולה ליב אני עולה ל י
אנונימית
לא. זה שלבים שונים בחיים לגמרי
אבל רשמת שאת בת 14 חיים^^
לא
שואל השאלה:
14 וחצי ואני מהקטנים אחות הוקפצתי בגן הרווחתי שנה
14 וחצי ואני מהקטנים אחות הוקפצתי בגן הרווחתי שנה
אנונימית
ממש ממש לא
כל אחד נמצא במקומות שונים ומה שאת רוצה בהכרח לא אומר שזה מה שהוא רוצה
לפי דעתי פחות הגיל
לפי דעתי פחות הגיל
לא ממש
וואלה לא
באותו הנושא: