10 תשובות
יא וח?פחות בעיניי
שואל השאלה:
הוא כיתה יא עולה ליב אני עולה ל י
אנונימית
לא. זה שלבים שונים בחיים לגמרי
אבל רשמת שאת בת 14 חיים^^
שואל השאלה:
14 וחצי ואני מהקטנים אחות הוקפצתי בגן הרווחתי שנה
אנונימית
כל אחד נמצא במקומות שונים ומה שאת רוצה בהכרח לא אומר שזה מה שהוא רוצה
לפי דעתי פחות הגיל
וואלה לא