14 תשובות
חיים רק את הרגעים האחדים?
יש רגעים כאלה וזה בסדר, כולן ככה
שואל השאלה:
ריל
אנונימית
חושבים שוב
את הבן אדם הכי שווה בעולם
מסתכלים על עצמך במראה של המקלחת כי רק שם מרגישים שווה
את מושלמת יפהשלי
אנונימית
נראה קצת כמו משהו קוטבי....תמצאי איזון , פשרה, את לא הכי יפה בעולם אבל גם נראית טוב. אני חושב שזה דרך יותר טובה ובריאה
יש לי קטעים כאלה עם שווארמה!
וזה בסדר,זה החיים
אין מה לעשות יש רגעים שאת שמחה ועצובה רגעים שאת חיובית ושלילית רגעים שאת כועסת ורגועה.. החיים האלה עם כמו דופק עולה ויורד.. הרגעים הקשים לרוב שם כדי ללמד אותנו .. ולא משנה כמה חזק בן אדם מנסה להיות בתהליך לכולם יש ימים פחות טובים או פשוט פחות שמחים שלהם.. לאהוב את עצמך בכל מצב זה משהו שאת יכולה להגיע אליו עם עבודה עצמית.. ואני מאמינה שאת מהממת
אנונימית
תחשבי עם עצמך ותהיי מודעת למה גרם חרגע הזה לקרות ותזהי מה בעצם גרם לזה. בהתחלה זה קשה אבל עם הזמן זה נהיה קל ממש.
אבל אם את מפחדת להיכנס לאוברתינקינג אל תעשי את זה לדעתי.

ואני חושב בכללי עדיף לך פשוט לא להתייחס אמיתי לרגעים הלא טובים
כולם
כן
אנונימית