5 תשובות
הכל טוב הכל בסוף מסתדר לטובה אני בטוח שתמצאי מישהו טוב יותר מקווה שעזרתי
גם אני
תשמעי חבל לו, עדיף שהיה נפרד ממך ולא נשאר איתך בזמן שהוא לא אוהב אותך. תביני שכרגע יש למישהו שאוהב אותך באמת הזדמנות או לך הזדמנות לחפש מישהו טוב יותר
גם אני אחרי פרידה לא מזמן, אם את צריכה משהו את יותר ממוזמנת לשלוח הודעה.
תני לזה כמה ימים ולאט לאט הכאב יחלוף בסוף אם זה קרה זה היה צריך לקרות עד כמה שזה קשה וכואב לחשוב את זה
כאן בשבילך בפרטי(: