התחברות הרשמה

למי יש מחר תאוריה מהבצפר?

13 ביוני 2023, 22:31
תיאוריהתיאוריה לנהיגהנהיגה    
5 תשובות
לי
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלחה לנו (:
אנונימית
לי
ש
שמוליק עקיבא
לי
ב
בוראט 5
ליי
R
Rdmf23
באותו הנושא:
מי פה עשה לפני יומיים תאוריה מהבצפר?
כאלה שעברו תיאוריה מהבצפר
אם שנה הבאה עושים לנו לימודי תיאוריה מהבצפר אבל אני עוד לא בגיל מה עושים?
עברתי תיאוריה מהבצפר לדעתי אבל לא קיבלתי שום טופס כזה שאישרו לי שעברתי
עברתי תאוריה מהבצפר חינוך תעבורתי
אני יכולה לעשות את המבחן תאוריה מהבצפר אם לא עשיתי את ההדמיה?
כאלה שיש להם תאוריה מהבצפר שלהם.. כנסו
כל מי שעשה היום מבחן תאוריה מהבצפר איך הלך לכם? מתי מקבלים תשובות אם עברנו?
עברתם טת התאוריה בבצפר?
אם עשיתי תאוריה בבצפר ועברתי אני יכולה להשתמש בזה?
מי שעשה תאוריה מהבצפר בשבועות האחרונים תוך כמה זמן יש תשובות?