7 תשובות
לא אמאלה
לך תבדוק את זה
לך תבדוק את זה
לא
זה מוכח מדעית שזה קורה...
יש בעיות עם החיסונים
מצטערת בשבילך שהתחסנת.
יש בעיות עם החיסונים
מצטערת בשבילך שהתחסנת.
אנונימית
שואל השאלה:
יש תרופה לזה?
יש תרופה לזה?
אנונימי
לא שידוע לי.
אבל הימנעי לעשות חיסון נוסף...
אבל הימנעי לעשות חיסון נוסף...
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי 3 של פייזר
עשיתי 3 של פייזר
אנונימי
כן... לפי מה שידוע לי אין תרופה לחיסון
אבל תרגישי טוב! מקווה שהכאב יפסיק בקרוב
אבל תרגישי טוב! מקווה שהכאב יפסיק בקרוב
אנונימית
באותו הנושא: