5 תשובות
מלחמת העולם הראשונה קרתה בגלל סיבות מרובות, כולל התחרות הכלכלית והצבאית בין המעצמות הגדולות, סכסוך על שליטה במשאבים ובשטחים, וכן רצון להציג את הכוח והעוצמה של המדינות המתנגדות.
בגללי.
סליחה.
סליחה.
שואל השאלה:
לא נורא
תתחיל בבקשה את מלחמת העולם השלישית אני רוצה שסרביה תימחק
לא נורא
תתחיל בבקשה את מלחמת העולם השלישית אני רוצה שסרביה תימחק
רשע נולד לעולם ושמו היטלר
היא התחילה בגלל שכמה מעצמות באירופה עם אינטרסים משותפים התחילו להילחם ישירות במעצמות היריבות.
האירוע שפתח את הכל היה רצח פרנץ פרדיננד.
האירוע שפתח את הכל היה רצח פרנץ פרדיננד.
באותו הנושא: