6 תשובות
שואל השאלה:
גם אני לא אוהבת
אנונימית
שואל השאלה:
בא לי בחתונה שלי video games
אנונימית
אישית אני לא אוהבת שירים בעברית אז בעיניי ממש סבבה
חוצמזה מי שמתחתן יכול לבחור מה שבאלו ולאף אחד אסור לשפוט אותו
לא, זה לא מתנשא.
זה ממש לא מתנשא! זה מהמם
לא אבל לפי דעתי יש לזה פחות ערך משיר בעברית.
בגלל שעברית זו שפה קדושה וגם שפת האם שלך, זה בעל ערך רב יותר מאשר כל שפה אחרת