תשובה אחת
אני עונה לך ממש בדיליי אבל בכל זאת אם זה יעזור..
אני ממש נהנת לא בהכרח מהתפקיד כי יש משמרות משעממות וחא אשקר לך החפיפה לא פשוטה בכלל לא אשקר לך זאת הייתה התקופה הכי שחורה בשירות שלי אבל האנשים עושים לך תחוויה בצבא כלכך כייפית שזה מקל עלייך.
וזה לא שאת רק יושבת עמדה עושה תתפקיד שלך ושום דבר אחר יש לך זמן חופשי להיות עם חברות שלך, להיות סתם בטלפון או אפילו לעשות שנץ.. ברור שמישהי אחרת שבאותו תפקיד כמוני יכולה להגיד לך משהו שונה לגמרי ולמה זה? בגלל שבכל גיזרה זה חוויה שונה.
זה תפקיד שדורש חוזק נפשי כי כן יהיו רגעים לא פשוטים אבל מתארת לעצמי שבכל תפקיד בצבא יש רגעים כאלה.
אני כימעט שנה בתפקיד וממש נהנת שמחה שלא יצאתי מתצפי למרות כל התגובות הרעות שיש.
בהצלחה :)
אנונימית