7 תשובות
חחח אני לא יכולה עכשיו וגם מפחדת להכשיל בטעות
שואל השאלה:
נו בואי גם אני גרועה הכל טוכ
אנונימית
לא יכולה אבל אולי יותר מאוחר אוכל
תשלחי לי הודעה בפרטי שאדבר איתך שם
שואל השאלה:
רוצה לשחק?
אנונימית
אני סילבר 1 בגלל שהיה לי טים גרוע
תשחקן סיאס פי כמה וכמה על החיקוי הזה