3 תשובות
שואל השאלה:
שיט אני בבעיה
שואל השאלה:
אישרתי לעצמי מלא שעות שעשיתי פשוט לא ידעתי שאסור לאשר לעצמך ואני מפחדת שיאשימו אותי שזייפתי
^לא חושב שאכפת להם יותר מדיי.
הבית ספר יכול לראות כמה שעות עשית לא יותר מזה ולרוב האחראי לא עוקב אחרי השעות ככה שאני מאמין שיהיה בסדר