5 תשובות
כן, אפשר לקנות 2 כרטיסים ואפילו יותר.
כן לפני שאת שמה אץ הרב קו תגידי לנהג שאת צריכה ל2 אנשים
כן אם זה לא חופשי
רב קו
רב קו
שואל השאלה:
אני "דווקא כן נחמד". התכוונתי שאם יש לי רו קו אישי ולחברה שלי אין רו קו אז אני יכול לשלם עליה
אני "דווקא כן נחמד". התכוונתי שאם יש לי רו קו אישי ולחברה שלי אין רו קו אז אני יכול לשלם עליה
כן, אני גם התכוונתי לזה.
אם יש לך רב קו ולחברה שלך אין, אתה יכול להזין במכונה 2 כרטיסים שזה אומר לתקף לשניים את הרב קו שלך.
אם יש לך רב קו ולחברה שלך אין, אתה יכול להזין במכונה 2 כרטיסים שזה אומר לתקף לשניים את הרב קו שלך.
באותו הנושא: