5 תשובות
מה זאת אומרת לא היית טובה לו? למה הם חושבים כך?
אין מה לעשות
נפרדת בגלל שהוא היה רעיל מה קשור שהוא עובד
אם הוא היה רעיל. תברחי כל עוד נפשך בך. לא להתעסק עם מה המשפחה שלו חושבת או מה הוא חושב. שלא יעניין אותך
נפרדתם, זהו
לא אמור לעניין אותך כבר מה חושבים עליך על זוגיות שסיימת.
הדבר היחיד שצריך לעניין אותך זה שהיה לך רע בזוגיות בגלל שהיה רעיל ועשית את הדבר הנכון עבורך.

אנשים אף פעם לא ידעו 100% מה הולך בזוגיות והם תמיד יגנו על הצד שהם היו קרובים אליו ולא בהכרח בצד שמוצדק שעזב את הזוגיות.
למי אכפת מהם בכלל...
באותו הנושא: