4 תשובות
פשוט היי מה קורה, ותתחילי לדבר על החיים שלך, חברים, אהבה, כל מה שיש
תגידי לו מה קורה וזה ואם יזרום אז יזרום או לא אז תשחררי אחותי הוא רוצה לדבר שיבוא ויפנה אלייך
לנתק קשר, זה לא טוב שאקסים היו "חברים טובים"
אבל אם הוא יתחיל לדבר זה יהיה סבבה, אל תרגלי אחריו
אבל אם הוא יתחיל לדבר זה יהיה סבבה, אל תרגלי אחריו
מסכימה עם סושי
באותו הנושא: