12 תשובות
בחתונות שמים סביב 350-400 היום.. ובגלל שזה אחותו אז 100 מעל הסטנדרט נראלי מכובד.
היום אין מנה שעולה פחות מ300 אז רק לכסות מנה זה סכום כזה..
היום אין מנה שעולה פחות מ300 אז רק לכסות מנה זה סכום כזה..
מה שתשימי אני בטוחה שיעריכו, אמרתי לך את דעתי רק :)
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה לך❤
הבנתי, תודה רבה לך❤
באהבה 3>
שימי אז / 500 450
אנונימית
אם את לא מכירה 300-150
200 300
אנונימית
שימי משהו באמצע 450
200 זה כלום
200 זה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם
תודה רבה לכולם
שואל השאלה:
אני רוצה לשים מעצמי לא רוצה שהוא ישים על שנינו, אם אשאיר 300-350 על עצמי זה מכבד מספיק?
אני רוצה לשים מעצמי לא רוצה שהוא ישים על שנינו, אם אשאיר 300-350 על עצמי זה מכבד מספיק?
שואל השאלה:
500 זה המוןן
500 זה המוןן
הוא אמור לשים על שניכם ביחד לדעתי.. ואם לא הייתי שמה 500, מכבד +
באותו הנושא: