5 תשובות
שואל השאלה:
אם יש לי כאבי גדילה זה אומר שאני עוד גובהת?
אם יש לי כאבי גדילה זה אומר שאני עוד גובהת?
אנונימית
כן
אנונימית
אם את עוד גובהת כן
תתנחמי בזה שיש לי פיברומיאלגיה והכאבי גדילה שאת מרגישה מרגישים כמו הכאבים שלי על בסיס יום יומי רק בעוצמה חזקה
תתנחמי בזה שיש לי פיברומיאלגיה והכאבי גדילה שאת מרגישה מרגישים כמו הכאבים שלי על בסיס יום יומי רק בעוצמה חזקה
אנונימית
אין כזה דבר באמת אבל כן
הגיוני כן
באותו הנושא: