21 תשובות
אני לא אבחר מישהי רק בגלל זה בואי נגיד ככה
אני אהיה כל החיים בתול
ואללה בפורנו יש את כל הסוגים אז...
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה נחשב פחות מושך? סתם מעניין
אבל זה נחשב פחות מושך? סתם מעניין
אנונימית
אותי דווקא זה מושך
כל אחד ומה שהוא אוהב לדעתי...
כל אחד ומה שהוא אוהב לדעתי...
כל אחד והטעם שלו
אנונימי
לא
כן, אבל לא קריטי
אנונימי
ובפורנו זה נראה הרבה פחות טוב ממה שאת חושבת
שואל השאלה:
אז אם זה הרבה פחות טוב אז תחשוב שרוב הבנות זה עוד פחות יפה
אז אם זה הרבה פחות טוב אז תחשוב שרוב הבנות זה עוד פחות יפה
אנונימית
מה?
בפורנו אתה יודע כמה אנשים עברו על זה אתה יודע שהיא מכרה את זה בשביל כסף
זה לא נכון לפעמים עדיף פות עם שיערות ממה שאת רואה בפורנו
בפורנו אתה יודע כמה אנשים עברו על זה אתה יודע שהיא מכרה את זה בשביל כסף
זה לא נכון לפעמים עדיף פות עם שיערות ממה שאת רואה בפורנו
שואל השאלה:
לא לא עם שיער פשוט יותר נפול ופתוח
לא לא עם שיער פשוט יותר נפול ופתוח
אנונימית
דיי זה שאלה ממש מפגרת
מעדיף טרנסית, אבל מהאקסיות שהיו לי מעדיף את הצורה שהדגדן טיפה בולט
אנונימי
רגע זה בא בצורות? לא מה אפכת לי לגבי זה
נראה לך שאכפת לי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח יודעתת שזה מפגר אבל עדיין זה מעניין לדעת. כי בסוף לרוב הבנות אין את הצורה "המושלמת" והאסופה וזה נטו בפורנ^
חחח יודעתת שזה מפגר אבל עדיין זה מעניין לדעת. כי בסוף לרוב הבנות אין את הצורה "המושלמת" והאסופה וזה נטו בפורנ^
אנונימית
מה זה צורה מושלמת
למי אכפת
למי אכפת
ברור שכן, אם זה לא מושלם ומטופח זה מגעיל
לא.
באותו הנושא: