8 תשובות
שואל השאלה:
^אין לי מושג
הבושם הזה גם לא ממש זול חחח 300 שקל
לסבתא שלי יש מיס דיור והם לא דומים
^אין לי מושג
הבושם הזה גם לא ממש זול חחח 300 שקל
לסבתא שלי יש מיס דיור והם לא דומים
כן אני יודעצ שהןא לא ממש זול אבל הןא מזכיר בושם כלשהוא
לה ויה א בל של לנקום הבושם הכי טוב שקניתי
הוא באמת שווה כל שקל כבר פעם שניה שאני קונה אותו והוא מחזיק אפילו אחרי מקלחת
הוא באמת שווה כל שקל כבר פעם שניה שאני קונה אותו והוא מחזיק אפילו אחרי מקלחת
הוא קצת יקר אבל שווה רצח
מי וואי של ארמני
אגב הבושם שלך הוא דיופ לשנאל או דיור לא?
אגב הבושם שלך הוא דיופ לשנאל או דיור לא?
תומאס 04:):)
kenzo world power הכתום שהוא פשוט אזל מהמלאיי
spring
אנונימית
באותו הנושא: