9 תשובות
כי אתה בן
כן
אנונימית
כן זה יהיה ממש מוזר
כן
וואי בסדר כן תפסיקו לשים לי מינוסים אני סך הכל בת 14 אין לי מה להסתכל לשם בכלל
אנונימית
maya_a סוף סוף מישהי נורמלית ותפסיקו לסמן מינוסים מה אכפת לנו שהוא מסתובב בתחתונים זה ליטרלי אבא זה כמו בגד ים זה לא שהוא ער!ם
אנונימית
אח יקר הוא כמוני אני לא רואה בעיה
אנונימי
כן דיי
לא
אנונימי
באותו הנושא: