11 תשובות
כן אני יכול להרים מישהי ששוקלת 45
אנונימי
אני יכול ואני בעצמי די קטן
הם יכולים אפילו 50 ויותר
אני מרים אותה ביד אחת
מה הבעיה להרים בנאדם ששוקל 45 קילו
שואל השאלה:
45 זה די כבד לא? ^
אנונימית
נע איזה
45 לבד זה כבד אבל אישה 45 קילו זה מתפזר בכל רחבי הגוף אז לא מרגיש כאילו מרימים 45 זה מרגיש הרבה פחות
אנונימי
^ כן בדיוק
מן הסתם
אנונימי