6 תשובות
לסכם לך את החמישי?
שואל השאלה:
אשמח ברמות!
אנונימית
שואל השאלה:
מוזמנת להוסיף עוד..
אני זוכרת גם שחטפו את קרטר ושאלי וקרטר שכבו..
אנונימית
אוקיי בקיצור ממש היה מפגש של כמה אנשים מתיכון לילה עם נתניאל (אח חורג של המנהלת איזבל והרע בסיפור)
היה כמה מאבטחים ובאו קרטר המנהלת ואלי ועוד איזה שתיים
כולם חזרו בשלום בסופו של דבר חוץ מקרטר שנחטף, נתניאל אמר שיש להם שישים ומשהו שעות לתת לו את תיכון לילה וגם ביקש מאלי לחתום שהיא לעולם לא תנסה להיכנס לארגון (אוריון נראה לי קראו לזה), אחרת הוא יהרוג את קרטר

הם שיתפו פעולה עם מאבטח של נתניאל, והצליחו להוציא את קרטר
אחכ הם עשו קטע לנתניאל, הם נפגשו איתו ואמרו לו שאלי תחתום על המסמך שהיא לעולם לא תצטרף לאוריון, אבל בתמורה הוא יצטרך להשאיר ברשותם את תיכון לילה
הוא הסכים בסופו של דבר, וברגע שאלי והוא חתמו על המסמך כל חברי אוריון פרשו מהארגון ככה שהוא נשאר לבדו.

הם החליטו במקום אוריון להקים ארגון חדש טוב יותר בשם אורורה, וכל תומכי אקדמיית קימריה ואיזבל הצטרפו ועוד אנשים חשובים
אה גם אלי שכבה עם קרטר כשהם יצאו למבצע מול נתניאל ובגלל זה היא וסילבן לא ביחד
לוסינדה סבתא של אלי מתה והורישה לה מליונים ומלא נכסים
אההה עוד משהו חשוב
אלי הייתה על הגג של בית הספר וגייב הסתנן לשם וניסה להרוג אותה
זואי, אחת התלמידות במועדון לילה באה לעזור לה ובסוף גייב מת כי אלי דחפה אותו מהגג

גם כריסטופר אח של אלי בא ועזר להם, הוא עזב את נתניאל