8 תשובות
זה מאוד משתנה.
תלוי מתי מגיעים בבוקר, בעומסים, בעיכובים.
אפשר לסיים ב12 ואפשר גם ב4
בעקרון זה כמו צו ראשון זה תלוי בן אדם יכול להיות שיקח לך הרבה זמן כי יש תורים ויש זה ויכול להיות שתעברי את זה מהר ותצטרכי לחכות לשאר "הקבוצה" שלך שיסיימו
בסופו של דבר יש תחנות מסויימות שנתקעים עליהם בין הייתר האימות נתונים ואם את צריכה אז קבן/קצין מיון
שואל השאלה:
רגע ועולים לאוטובוסים לפי תפקיד?
אם נגיד אני מגיעה בבוקר כמוש רשום 7 וחצי אני אסיים מוקדם יותר?
כל השרשרת חיול נשמעת לי כמו חרא אחד גדול אני רוצה לסיים עם זה הכי מהר אם יש אופציה כזאת
אנונימית
שואל השאלה:
סתם נגיד אני וחברה שלי מתגייסות לאותו תפקיד באותו יום
איך לעשות ככה שיהיה בשרשרת חיול ביחד ונעלה לאוטובוסים מתל השומר ביחד
אנונימית
אין חל ככ לשלוט על זה יכול חהיות שאת וחברה שלך תהיו על אותו אוטובוס כי אתן מאותו תפקעד ואזור ויכול להיות שלא כי עש כנה אוטובוסים
אין ככ לשנות זה בחירה דל הצבא

ולגבי לסיים מהר זה לא כזה חרא כאילו זה מתיש כי זה הרבה תחנות אבל כמו שאנרתי זה כמו צו ראשון זה לט תלוי בל המהירות
שואל השאלה:
אוף די מכל הקטע הזה של השירות רק הגיוס מלחיץ אותי
מתי לרוב מגיעים לבסיס?
אם אני נוסעת מתל השומר לבהדים
אנונימית
אין לך ממה להילחץ, אין לך דרך לשלוט בזה.
זה יום שכולם עוברים, יש קצת בלאגן, עיכובים אבל בסוף כולם מסיימים ונוסעים לבסיס.
גם אם תגיעי מוקדם בבוקר ותסיימי את שרשרת החיול מוקדם, יכול מאוד להיות שתצטרכי לחכות הרבה זמן להסעה, ואולי בינתיים ישלחו אותך לתורנות מטבח.
בכל מקרה ממליץ לך לבוא בבוקר לא בלחץ, אפשר להגיע גם קצת בעיכוב. מהרגע שאת מגיעה תהיי צמודה לחברה שלך, ולאחר כל תחנה תנסו לחכות אחת לשניה.
אם שתיכן עושות אותה טירונות בבהדים, לדעתי אם תישארו צמודות יש סיכוי שתעלו יחד לאוטובוס.
אני מאמין שלבסיס את תגיעי בשעות אחר הצהריים/ערב.
הרבה בהצלחה
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית