7 תשובות
תשמע באיזשהו מקום זה מצחיק אבל הייתי רוצה שיהיה לה כבוד אלי
אנונימי
לא דגל אדום אבל זה יהיה מוזר ומביך טיפה
לא כאלו זה רק פלוץ אבל לא עכשיו להבגיז
לא דגל אדום, מבחינתי דגל אדום להיות בזוגיות תקופה ולא להרגיש בנוח עם זה.
חד משמעית לא זה אומר שהוא מרגיש איתך ממש בנוח
לא
באותו הנושא: