13 תשובות
כןן
לא תשאירי שם אולי נעים להם
כן
אחרת מישהו אחר יקח
אחרת מישהו אחר יקח
אם הוא היה זרוק בלי כלום אז כן
אם הוא היה בתוך שקית או משהו תפני למשטרה
אם הוא היה בתוך שקית או משהו תפני למשטרה
אם אין מישהו שמחפש את זה קחי תהני
אני הייתי מביאה להומלס
בכל מקרה לא עבדת על הכסף הזה והוא היה מגיע לזר כלשהו אז לפחות שיגיע לזר שצריך את זה
בכל מקרה לא עבדת על הכסף הזה והוא היה מגיע לזר כלשהו אז לפחות שיגיע לזר שצריך את זה
אנונימית
ראיתי פעם בתל אביב שטר של 200 והרמתי ובצד השני זה היה פרסומות
ואז בהמשך הרחוב ראיתי מלא כאלה על הרצפה
פרסומת גאונית כי מכירים את הישראלים טוב מידי
ואז בהמשך הרחוב ראיתי מלא כאלה על הרצפה
פרסומת גאונית כי מכירים את הישראלים טוב מידי
אנונימי
אני צנצנת אם ראית שטר של 200 ברחוב ובמקום לחטוף אותו פתחת שאלה בסטיפס
ברור
איזה שקרנית לפני רגע פרסמת שמצאת 50
שואל השאלה:
^זאת לא אני
^זאת לא אני
אנונימית
באותו הנושא: