84 תשובות
וואלה זה הגיוני לי עם כל הסוטים
לא רלוונטי להגיע חשוף לכל מסגרת שהיא, זה לא חוף הים פה
באמת?
תמיד חשבתי שזה בגלל שהבנים לא יכולים להסיר את העיניים,אבל אם זה בגלל המורים אני עושה הפגנה!
תמיד חשבתי שזה בגלל שהבנים לא יכולים להסיר את העיניים,אבל אם זה בגלל המורים אני עושה הפגנה!
שואל השאלה:
^אח יקר זה גוף שלהן שילכו עם מה שהן רוצות מי אתה שתחליט מה הן ילבשו וואלה אני בעד שיבואו גם ערומות חחח סתם
^אח יקר זה גוף שלהן שילכו עם מה שהן רוצות מי אתה שתחליט מה הן ילבשו וואלה אני בעד שיבואו גם ערומות חחח סתם
אנונימי
אבל אין בזה שוםדבר רע
אז הן לא יתלבשו חשוף בבית ספר ושילבשו מה שבא להן אחרי בית ספר
שיכבדו את המקום והאנשים
אז הן לא יתלבשו חשוף בבית ספר ושילבשו מה שבא להן אחרי בית ספר
שיכבדו את המקום והאנשים
^^אח יקר אני בת
שואל השאלה:
שמע אבל זה לא בית ספר דתי עם מפריע לך על תסתכל למה להחליט להן מה הן ילבשו?
שמע אבל זה לא בית ספר דתי עם מפריע לך על תסתכל למה להחליט להן מה הן ילבשו?
אנונימי
שואל השאלה:
אל*
אל*
אנונימי
שואל השאלה:
^^עוד יותר גרוע עם את בת ואומרת דבר כזה
^^עוד יותר גרוע עם את בת ואומרת דבר כזה
אנונימי
ידענו זה מעצבן
כן אני בת ולא נעים לי לראות את כל התחת בחוץ של בת אחרת מול העיניים שלי איך אני איתך?
לא הבנתי אתה פשוט איזה חרמן אחד שרוצה שהבנות יגיעו חשוף?
יש קודי לבוש בחלק מבתי הספר אבל בכל בתי הספר חובה להגיע בלבוש שנחשב הולם
גם בנים אסור גופיות ודברים כאלה
זה תלוי כמה הבית ספר מוותר על זה אצלנו גם הבנות באות עם חולצות בטן והבנים עם גופייה (חלק)
יש קודי לבוש בחלק מבתי הספר אבל בכל בתי הספר חובה להגיע בלבוש שנחשב הולם
גם בנים אסור גופיות ודברים כאלה
זה תלוי כמה הבית ספר מוותר על זה אצלנו גם הבנות באות עם חולצות בטן והבנים עם גופייה (חלק)
בסדר אז מה.
מוסד לימוד תכבדו אותו. עזבו שהרמה נמוכה ואין מה לכבד ברוב המקומות, אבל יש שם גם אנשים מבוגרים, זקנים, (מורים וצוות) אז כאילו קצת לכבד לא יהרוג אף אחד.
מוסד לימוד תכבדו אותו. עזבו שהרמה נמוכה ואין מה לכבד ברוב המקומות, אבל יש שם גם אנשים מבוגרים, זקנים, (מורים וצוות) אז כאילו קצת לכבד לא יהרוג אף אחד.
שואל השאלה:
אז בעיה שלך אל תסתכלי מה זה מפריע לך? את בטח עוד ילדה קטנה ביסודי אבל תראי שתעלי לחטיבה/תיכון זה יפריע לך
אז בעיה שלך אל תסתכלי מה זה מפריע לך? את בטח עוד ילדה קטנה ביסודי אבל תראי שתעלי לחטיבה/תיכון זה יפריע לך
אנונימי
שואל השאלה:
^^^מה הקשר חרמן אני מכבד נשים ויש לי מלא ידידות שזה מפריע להן סהכ מנסה לעזור לבנות
למה שהן לא יוכלו להגיע בתלבושת קצרה מה כואב לך לראות מישהי כמה רמות מעליך אח
^^^מה הקשר חרמן אני מכבד נשים ויש לי מלא ידידות שזה מפריע להן סהכ מנסה לעזור לבנות
למה שהן לא יוכלו להגיע בתלבושת קצרה מה כואב לך לראות מישהי כמה רמות מעליך אח
אנונימי
מה זה אל תסתכלי? זה ממש בולט לעין בכל צורה שהיא. אם משהי רוצה ללכת חשוף זה בעיה שלה לא של הציבור. ילדה קטנה ביסודי? אני שנה הבאה מסיימת תיכון
שמעי זה לא באמת שיש מה לכבד כן?
לבוא עם לבוש כזה או אחר לא אומר עד כמה את מכבדת מישהו או מורה^^^^
לבוא עם לבוש כזה או אחר לא אומר עד כמה את מכבדת מישהו או מורה^^^^
איזה בגדים אסור אצלכם?
שואל השאלה:
שמעי במקום לחפש למה זה מציק ולקנא שיש לה משהו תפרגני לה
שמעי במקום לחפש למה זה מציק ולקנא שיש לה משהו תפרגני לה
אנונימי
שואל השאלה:
^אצלכם? כל בתי הספר אותו דבר אין לכם מורות שכל הזמן מתלוננת למה הן מגיעות עם מכנס קצר?
^אצלכם? כל בתי הספר אותו דבר אין לכם מורות שכל הזמן מתלוננת למה הן מגיעות עם מכנס קצר?
אנונימי
אצלנו מותר מכנס קצר לא משנה כמה קצר אבל בלי קרעים ואסור גופיות וחולצות בטן
שואל השאלה:
וזה לא מפריע לך שזה ככה? שמגבילים אותכן בלבוש
וזה לא מפריע לך שזה ככה? שמגבילים אותכן בלבוש
אנונימי
מישהי כמה רמות מעליי? בן כמה אתה בכלל
לא מעניין אותי מה בנות לובשות אפילו שלא הייתי רוצה לראות את כל האיברים שלהן
כן? אבל לא אמנע מהן ללבוש משהו
לא מעניין אותי מה בנות לובשות אפילו שלא הייתי רוצה לראות את כל האיברים שלהן
כן? אבל לא אמנע מהן ללבוש משהו
על מה אתה מדבר אצלנו בבית הספר הבנות מגיעות עם חולצת בטן לא באמת אכפת למישהו כל עוד זה לא חשוף מידי או מכנס קצר מידי
יש מכנסיים שקצרים יותר מבוקסר שאף אחד לא רוצה לראות^^^^
יש מכנסיים שקצרים יותר מבוקסר שאף אחד לא רוצה לראות^^^^
שואל השאלה:
ילד לפני רגע אתה אומר שמפריע לך ועכשיו אתה אומר שלא מפריע לך לפי התשובות הלא החלטיות שלך אני יכול להגיד לך שאני יותר גדול ממך. אם לא מפריע לך מה הן לובשות אז אתה יכול לצאת אח
ילד לפני רגע אתה אומר שמפריע לך ועכשיו אתה אומר שלא מפריע לך לפי התשובות הלא החלטיות שלך אני יכול להגיד לך שאני יותר גדול ממך. אם לא מפריע לך מה הן לובשות אז אתה יכול לצאת אח
אנונימי
מה יש לפגרגן? מה אתה חושב שלי לא חם? שאני לא רוצה ללכת מצדי ערומה כי חם לי? האם זה נותן לי לגיטימציה ללכת ערומה ברחוב? לא. בבית שלי אני אסתובב ערומה איך שאני רוצה, בחוץ אני אלבש בגדים הולמים שלא יגרמו אי נעימות לציבור. ילד קטן שעובר ברחוב לא צריך למצוא את עצמו בוהה בתחת של ילדה בת 16 רק בגלל שהיא רוצה ללכת חשוף. אז מה תגיד לו? אל תסתכל ילד? הוא ילד הוא לא שולט בזה ועכשיו גם לזה הוא מתחנך
איפה כתבתי שמפריע לי בדיוק? תצטט כי לא תמצא משפט כזה רק אמרתי שלא הייתי רוצה לראות את כל האיברים שלהן (שזה אומר לבוא ערום)
יותר גדול ממני? בוא אני 18 מסיים תיכון עוד שבוע ואם אתה ממשיך להתלונן על קודי לבוש אין לי מה להגיד לך באמת תפעיל קצת מוח לפני יעזור לך גם מחוץ לסטיפס - יש קודי לבוש ברוב בית הספר כמו שאסור לעשן בבית ספר או משהו
בינתיים אתה האחד שלא מפסיק להתלונן פה^^
לא אמרתי לא ללכת עם מכנסיים קצרים או חולצה
יותר גדול ממני? בוא אני 18 מסיים תיכון עוד שבוע ואם אתה ממשיך להתלונן על קודי לבוש אין לי מה להגיד לך באמת תפעיל קצת מוח לפני יעזור לך גם מחוץ לסטיפס - יש קודי לבוש ברוב בית הספר כמו שאסור לעשן בבית ספר או משהו
בינתיים אתה האחד שלא מפסיק להתלונן פה^^
לא אמרתי לא ללכת עם מכנסיים קצרים או חולצה
שואל השאלה:
שמעי אני מבין שיש בנות שמקנאות באחרות בגלל שלהן אין תחת ולאחרות יש אולי זה המצב אצלך אני לא רוצה להכליל
אף אחד לא ביקש שתלכי ערומה אבל יש בנות שרוצות ללכת עם מכנסיים קצרים גופיות וכאלה בעיקר בגלל החום של עכשיו
כמו שאמרתי ילדים לא מסתכלים לשם זה רק מורים ואף אחד לא מספיק פדחן בישביל להסתכל בפומבי על תחת של מישהי מהכיתה יש מודעות היום
בכל מקרה גם אם יבההו בזה או לא זאת תהיה בעיה שלה אבל מה זה מפריע שיראו כמה שווה היא?
ואמרתי לך מקודם הולכות חשוף בגלל החום לא בגלל שרוצות להיראות כמו זונות או משהו
שמעי אני מבין שיש בנות שמקנאות באחרות בגלל שלהן אין תחת ולאחרות יש אולי זה המצב אצלך אני לא רוצה להכליל
אף אחד לא ביקש שתלכי ערומה אבל יש בנות שרוצות ללכת עם מכנסיים קצרים גופיות וכאלה בעיקר בגלל החום של עכשיו
כמו שאמרתי ילדים לא מסתכלים לשם זה רק מורים ואף אחד לא מספיק פדחן בישביל להסתכל בפומבי על תחת של מישהי מהכיתה יש מודעות היום
בכל מקרה גם אם יבההו בזה או לא זאת תהיה בעיה שלה אבל מה זה מפריע שיראו כמה שווה היא?
ואמרתי לך מקודם הולכות חשוף בגלל החום לא בגלל שרוצות להיראות כמו זונות או משהו
אנונימי
מה? מה אכפת לי כמה תחת יש לה בן אדם אין לך מוח או מה
שואל השאלה:
מה יש לך ילדה בעיה שלך עם את לא רוצה לבוא עם בגדים קצרים את מוזמנת לצאת שמתי את זה לבנות שכן רוצות לבוא עם בגדים קצרים
מה יש לך ילדה בעיה שלך עם את לא רוצה לבוא עם בגדים קצרים את מוזמנת לצאת שמתי את זה לבנות שכן רוצות לבוא עם בגדים קצרים
אנונימי
אתה באמת מאמין שתלמידים לא מסתכלים על תחת של בנות? אתה באמת כזה תמים?^^^
שואל השאלה:
ילד זה לא מה שאמרתי איך אני תמים אתה מדבר כמו ילד ביסודי ואומר שאתה בן 18?
אמרתי שלא מסתכלים בפומבי אל תהיה מטומטם אף אחד לא יסתכל בפומבי על תחת של מישהי מסתכלים בשושו כזה
ילד זה לא מה שאמרתי איך אני תמים אתה מדבר כמו ילד ביסודי ואומר שאתה בן 18?
אמרתי שלא מסתכלים בפומבי אל תהיה מטומטם אף אחד לא יסתכל בפומבי על תחת של מישהי מסתכלים בשושו כזה
אנונימי
כן קיצר אתה תמים כי מסתכלים גם בפומבי וגם "בשושו"^
נשמע שהבויז הם אלה שרוצים את זה הכי
בתור בת זה לא מזיז לי לבוא עם מכנס עד הברך, אף אחת לא תמות אם היא לא תגיע עם שורט
בתור בת זה לא מזיז לי לבוא עם מכנס עד הברך, אף אחת לא תמות אם היא לא תגיע עם שורט
אחשלי לכל מסגרת יש חוקים
אתה בא לבית ספר תעמוד בחוקים של הבית ספר
לא בא לך אל תבוא.
אתה בא לבית ספר תעמוד בחוקים של הבית ספר
לא בא לך אל תבוא.
מאיפה ההמצאות האלה מגיעות...
לא לובשים בגדים חושפניים כי זה לא מקובל בשום מקום בעולם.
אם יש לך הוכחה לטענה שלך, מוזמן לשלוח.
לא לובשים בגדים חושפניים כי זה לא מקובל בשום מקום בעולם.
אם יש לך הוכחה לטענה שלך, מוזמן לשלוח.
שואל השאלה:
פשוט אנומימי
אני מת זה מה שאני מנסה להסביר כל המורים כאלה ובגלל זה המציאו תחוק הזה
פשוט אנומימי
אני מת זה מה שאני מנסה להסביר כל המורים כאלה ובגלל זה המציאו תחוק הזה
אנונימי
בתור בת בוגרת שיש לה די הרבה אני אישית לא הייתי הולכת לתיכון עם דברים חשופים מדי
1.הבנים כן יסתכלו והם כן יצלמו והכל זה די ברור
2.לא מכבד
3. אני לא רואה סיבה לבוא למקום כזה בחשוף בעיקר בגלל הנוחות הרגליים נדבקות והגב מקבל קמטוטים כאלה בגלל הישיבה וזה שצריך כל הזמן לשמור שלא ילטפו אותך "בטעות"
1.הבנים כן יסתכלו והם כן יצלמו והכל זה די ברור
2.לא מכבד
3. אני לא רואה סיבה לבוא למקום כזה בחשוף בעיקר בגלל הנוחות הרגליים נדבקות והגב מקבל קמטוטים כאלה בגלל הישיבה וזה שצריך כל הזמן לשמור שלא ילטפו אותך "בטעות"
אנונימית
שואל השאלה:
שמעי אנונימית 11 מסכים איתך על כל מילה ומילה
אז קיצר כול מי שזה מפריע לה תיצרו קבוצה שיגיע לחדשות עם צריך עד שיתנו לכן ללכת איך שאתן רוצות ברור שיש חוקים ולא צריך להתלבש כמו זונה אבל לפחות בגדים קצרים ועם מישהי הולכת עם טייץ ומסתכלים לה אז בעיה שלה אבל לפחות שהיה לה את האפשרות
רצוי לעשות את זה ביום הראשון ללימודים ככה שהיה עוד חופש חודשיים נשמע קצת מידי ובהצלחה לכן
שמעי אנונימית 11 מסכים איתך על כל מילה ומילה
אז קיצר כול מי שזה מפריע לה תיצרו קבוצה שיגיע לחדשות עם צריך עד שיתנו לכן ללכת איך שאתן רוצות ברור שיש חוקים ולא צריך להתלבש כמו זונה אבל לפחות בגדים קצרים ועם מישהי הולכת עם טייץ ומסתכלים לה אז בעיה שלה אבל לפחות שהיה לה את האפשרות
רצוי לעשות את זה ביום הראשון ללימודים ככה שהיה עוד חופש חודשיים נשמע קצת מידי ובהצלחה לכן
אנונימי
היה לבת דודה שלי מורה שאמר שאסור לבוא עם חולצה צמודה כי רואים את הרצועות של החזייה וזה מבלבל אותו
כמובן שדודה שלי יצאה עליו מול כולם כי מה לעזאזל
אבל כן זה דפוק לגמרי
הוא עדיין מורה אגב
כמובן שדודה שלי יצאה עליו מול כולם כי מה לעזאזל
אבל כן זה דפוק לגמרי
הוא עדיין מורה אגב
חחח אמאלה זה מזכיר לי פלאשבקים מכיתה ה שהייתי במועצת תלמידים ועשיתי עצומה על המכנסיים הקצרים לבנות שזה לא הוגן שבנים באים באותו האורך ולא מעירים להם הקיצר כל השכבה חתמה גם בנים
בסוף אבל המנהלת סתם צרחה על כל השכבה על זה אבל מכפתלי
בסוף אבל המנהלת סתם צרחה על כל השכבה על זה אבל מכפתלי
שואל השאלה:
^^המורים של היום שרוטים לגמרי מערכת החינוך צריכה להתבייש
^^המורים של היום שרוטים לגמרי מערכת החינוך צריכה להתבייש
אנונימי
תשמעו אני גם באוניברסיטה ואני לא באה עם חשוף יותר מדי (בדרך כלל הכי חשוף שלי בהגזמה זה גופיות או חולצת בטן ומכנס ממש גבוה
ואין קוד לבוש, כאילו כל עוד זה לא מוגזם לא יגידו כלום.
אבל עדיין לא נעים ולא מכובד לבוא בלבוש חשוף מדי בלי שום קשר.
ואין קוד לבוש, כאילו כל עוד זה לא מוגזם לא יגידו כלום.
אבל עדיין לא נעים ולא מכובד לבוא בלבוש חשוף מדי בלי שום קשר.
אנונימית
^^זה היה לפני איזה 6 שנים בערך או משהו אבל לצערי זה עדיין ככה
מהשאלה שלך מרגיש שזה גם בגלל התלמידים
אישית בבית ספר שאני למדתי בו מעולם לא היה בעיות עם קוד לבוש, כל אחת לבשה מה שבאלה וזה לא הפריע לאף אחד, הדבר היחידי שהיינו צריכים להקשיב לו מבחינת קוד לבוש זה לבוא עם חולצות וסוואצרטים עם סמל בית ספר.
תכלס אם מפריע לך משהו תלמד איך מארגנים הפגנה או שביתה ותנסה להציע למועצת תלמידים שלך בבית ספר שתעשו משהו בנושא, אלא אם אתה רוצה שזה יהיה כלל ארצי ואז אתה יכול לפנות לארגון התלמידים.
שביתה לא עובדת רק כי אמרת לכמה ילדים באינטרנט לא לבוא לבית ספר, צריך להעביר את זה דרך הגופים הנכונים
תכלס אם מפריע לך משהו תלמד איך מארגנים הפגנה או שביתה ותנסה להציע למועצת תלמידים שלך בבית ספר שתעשו משהו בנושא, אלא אם אתה רוצה שזה יהיה כלל ארצי ואז אתה יכול לפנות לארגון התלמידים.
שביתה לא עובדת רק כי אמרת לכמה ילדים באינטרנט לא לבוא לבית ספר, צריך להעביר את זה דרך הגופים הנכונים
אסור לתת לבנות להתלבש חשוף גם מחוץ לבית הספר
אנונימי
@אנונימית 11
תגידי את רצינית? זה מה שמעלה לך את הביטחון? שיראו לך את הציצי או "קצת" מהתחת?
ואין שום בעיה שתלבשי מכנס שרואים לך קצת את התחת או גופיה חשופה מחוץ לכותלי בית הספר אבל בכל בתי הספר יש קוד לבוש וכמו שלא תלכי חצי ערומה בבסיס בצבא או לעבודה כך גם בבית הספר
ואם לא מתאים לך את תמיד מוזמנת לעשות הפגנה או לפרוש כי זה באמת לא הגיוני לי מה שרשמת עכשיו..
תגידי את רצינית? זה מה שמעלה לך את הביטחון? שיראו לך את הציצי או "קצת" מהתחת?
ואין שום בעיה שתלבשי מכנס שרואים לך קצת את התחת או גופיה חשופה מחוץ לכותלי בית הספר אבל בכל בתי הספר יש קוד לבוש וכמו שלא תלכי חצי ערומה בבסיס בצבא או לעבודה כך גם בבית הספר
ואם לא מתאים לך את תמיד מוזמנת לעשות הפגנה או לפרוש כי זה באמת לא הגיוני לי מה שרשמת עכשיו..
וואלה שואל השאלה זה נראה שזה בכלל לא מעניין אותך אלא האינטרס היחיד שיש לך שיצא מההפגנה הזו זה לקבל עוד קצת חופש בתחילת הלימודים .. תיהיה בריא חחחn
שואל השאלה:
^גבר מה אכפת לך מה היא לובשת יש בנות שזה מעלה להן את הביטחון
מה זה חוקי בית ספר? מה אתה חושב שזה בית כלא או משהו כולה באים לשם ללמוד וחוזרים
קוד לבוש אומר שחייב לבוא עם סמל למה שהיה אכפת לך מה היא לובשת זה לא בית ספר דתי רק מזכיר
^גבר מה אכפת לך מה היא לובשת יש בנות שזה מעלה להן את הביטחון
מה זה חוקי בית ספר? מה אתה חושב שזה בית כלא או משהו כולה באים לשם ללמוד וחוזרים
קוד לבוש אומר שחייב לבוא עם סמל למה שהיה אכפת לך מה היא לובשת זה לא בית ספר דתי רק מזכיר
אנונימי
שנייה אחת סדר
בנות לא צריכות להימנע מללבוש חשוף כמובן לכל השוביניסטים פה, זה שהן לא ילבשו גופיה לא ימנע מאנשים להיות חולי נפש ולחשוב שלגיטימי לחדור להן למרחב האישי בלי שום הצדקה
בבית הספר אני חושבת שקודם כל זה לא נעים למורים לראות תלמידה עם מכנס צמוד לתחת או חולצה חשופה, ובלי קשר חלק מהעניין של שמירה על סדר בבית הספר הוא ליצור תלבושת אחידה כי זה יוצר תחושה של סדר כשכולם צריכים להתלבש על פי קוד מסוים (לא מחשיבה בתי ספר שמוציאים חוקים שונים לבנים ולבנות זה דפוק)
בנות לא צריכות להימנע מללבוש חשוף כמובן לכל השוביניסטים פה, זה שהן לא ילבשו גופיה לא ימנע מאנשים להיות חולי נפש ולחשוב שלגיטימי לחדור להן למרחב האישי בלי שום הצדקה
בבית הספר אני חושבת שקודם כל זה לא נעים למורים לראות תלמידה עם מכנס צמוד לתחת או חולצה חשופה, ובלי קשר חלק מהעניין של שמירה על סדר בבית הספר הוא ליצור תלבושת אחידה כי זה יוצר תחושה של סדר כשכולם צריכים להתלבש על פי קוד מסוים (לא מחשיבה בתי ספר שמוציאים חוקים שונים לבנים ולבנות זה דפוק)
אנונימית
שואל השאלה:
חח עם אפשר לקבל גם חופש אז למה לא אבל עם יש בנות שזה מפריע להן אז אני יתמוך
חח עם אפשר לקבל גם חופש אז למה לא אבל עם יש בנות שזה מפריע להן אז אני יתמוך
אנונימי
שואל השאלה:
^מסכים זה לא שכל אישה שתלך עם גופיה איזה גבר יצוץ מהשיחים ויקרע לה את הבגדים זה סתם חוק מטומטם
^מסכים זה לא שכל אישה שתלך עם גופיה איזה גבר יצוץ מהשיחים ויקרע לה את הבגדים זה סתם חוק מטומטם
אנונימי
אצלנו מותר הכל אין לי קוד לבוש
דבר ראשון אני בת
דבר שני לא מפריע לי בכלל מה היא לובשת ושתעשה מה שבא לה וזה מעניין לי את התחת
גם צבא ועבודה זה לא בית כלא אז למה שם יש כללים?
דבר שני לא מפריע לי בכלל מה היא לובשת ושתעשה מה שבא לה וזה מעניין לי את התחת
גם צבא ועבודה זה לא בית כלא אז למה שם יש כללים?
לכל בן אדם יש את הזכות ללבוש מה שהוא רוצה, במבנים פרטיים כמו: מסעדות, בתי מלון, בתי קולנוע וכו' מותר לבעלים להגיד שהכניסה אסורה עם?בגדים חשופים מידי, אבל במקומות ציבוריים כמו בתי ספר אמור להיות מותר לבוא עם מה שרוצים, זה חלק מהדיכוי של בית הספר כלפי היצירתיות שלנו.
רגע לא ב 1.9 ב3.9 אנחנו מתחילים ללמוד ה 3.9
ולמה לא באמת
ולמה לא באמת
תקראו את הספר "מוקסי".. או שתראו את הסרט.זה על הנושא הזה וזה חזק ברמות.
שואל השאלה:
צבא חייב מדים זהים בגלל שצריך מדים בצבע אחיד בישביל לאפיין את צהל ולהיות שיוויני
בעבודה אתה יכול ללכת עם מה שאתה רוצה לא יודע למה את חושבת שכול מי שבעבודה חייב ללכת עם חליפה חייב פשוט סמל של המקום שידעו שאת עובדת שם כמו שבבית ספר חייב סמל שידעו שאת מהבית ספר אבל אף אחד לא אמר כלום על אורך החולצה/מכנס
צבא חייב מדים זהים בגלל שצריך מדים בצבע אחיד בישביל לאפיין את צהל ולהיות שיוויני
בעבודה אתה יכול ללכת עם מה שאתה רוצה לא יודע למה את חושבת שכול מי שבעבודה חייב ללכת עם חליפה חייב פשוט סמל של המקום שידעו שאת עובדת שם כמו שבבית ספר חייב סמל שידעו שאת מהבית ספר אבל אף אחד לא אמר כלום על אורך החולצה/מכנס
אנונימי
כן הסרט הזה חזק והוא נכון כל עך
שואל השאלה:
מסכים עם רמי(קוב) המגניב
בית ספר ועבודה זה מקומות שונים לגמרי יש נהלים שונים והמון סיבות שונות
מסכים עם רמי(קוב) המגניב
בית ספר ועבודה זה מקומות שונים לגמרי יש נהלים שונים והמון סיבות שונות
אנונימי
למה שבנות יגיעו חשוף לבית ספר
זה לא מכבד את המורים לטענתם, ואתה תומך בזה כי אתה רוצה לראות גוף, בכל מקרה למשרד החינוך לא יהיה אכפת אם תעשו הפגנה
לא קשור ילדה לא יכולה לבוא עם גופיה שחם לה כי זה כתפיים חשופות וזה מבלבל את הבנים או את המורים זה לא לעניין אני מבינה אם מדברים על איסור מכנסיים שהם ממש קצרים אבל שורטים בימים חמים למה לא כמובן שלא מכנסי דפוקאותי אבל למה לא
וואלה אתה מביא נקודה שלא חשבתי עלייה אנונימי , זה ממש הגיוני עם על הסוטים שנמצאים במערכת החינוך
אם זה בגלל המורים אין לי בעיה להפגין
אם זה בגלל המורים אין לי בעיה להפגין
אנונימי
באמת?? really? טוב במילא אצלי הבנות בבית ספר בכלל לא שמות בכלל על החוקים
שואל השאלה:
^^זה המטרה שלי להכניס לאנשים את הסיבות האמיתיות ולהבין למה בגלל מורים מסוימים צריך להגביל אותנו
^^זה המטרה שלי להכניס לאנשים את הסיבות האמיתיות ולהבין למה בגלל מורים מסוימים צריך להגביל אותנו
אנונימי
שואל השאלה:
תולעת ספרים קטנה
זה שהכתפיים חשופות זה לא אומר שכל בן ירצה לאנוס אותך כאילו זה לא הסיבה שזה מבלבל את הבנים רוב מקרי האונס בבית ספר זה בגלל מורים
תולעת ספרים קטנה
זה שהכתפיים חשופות זה לא אומר שכל בן ירצה לאנוס אותך כאילו זה לא הסיבה שזה מבלבל את הבנים רוב מקרי האונס בבית ספר זה בגלל מורים
אנונימי
כן אבל יש אפליות בין לבוש הבנים לבנות ולנו אסור המון
אני מסכימה איתך אני פשוט הבאתי דוגמא שאסור שרוולי פסטה שזה אומר כתפיים חשופות אני מסכימה שזה לא אומר שכל בן ירצה לאנוס
אבל בכל זאת יש איסור על זה וצריך לשנות את זה
אבל בכל זאת יש איסור על זה וצריך לשנות את זה
שואל השאלה:
לכל בית ספר יש אותם חוקים כולם מנוהלים על ידי משרד החינוך זה שבבית ספר יכולים פחות להקשיב לחוקים או יותר להקשיב לחוקים זה שייך לבית ספר אבל לכולם יש אותו חוקים איתן
לכל בית ספר יש אותם חוקים כולם מנוהלים על ידי משרד החינוך זה שבבית ספר יכולים פחות להקשיב לחוקים או יותר להקשיב לחוקים זה שייך לבית ספר אבל לכולם יש אותו חוקים איתן
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ אבל את מבינה שאסור בגלל המורים לא בגלל התלמידים או בגלל שזה מפתה מישהו החוק הזה נטו רק בגלל המורים
^^^ אבל את מבינה שאסור בגלל המורים לא בגלל התלמידים או בגלל שזה מפתה מישהו החוק הזה נטו רק בגלל המורים
אנונימי
אני הבנתי
שואל השאלה:
תראי אני גבר אז זה לא אכפת לי אבל יש לי מלא ידידות שזה מפריע להן ורואים שהן סובלות בחום בגלל הלבוש וזה רק בגלל המורים
כל הבנות שנמצאות כאן זה לא מפריע לכן שמגבילים אותכן רק בגלל שמישהו בן 40 לא יודע להשתלט על עצמו?
תראי אני גבר אז זה לא אכפת לי אבל יש לי מלא ידידות שזה מפריע להן ורואים שהן סובלות בחום בגלל הלבוש וזה רק בגלל המורים
כל הבנות שנמצאות כאן זה לא מפריע לכן שמגבילים אותכן רק בגלל שמישהו בן 40 לא יודע להשתלט על עצמו?
אנונימי
שואל השאלה:
יש בתי ספר שלומדים בשישי וזה רק ביסודי
משרד החינוך הוציא לפני שנה שבתי ספר על יסודיים כאילו חטיבה ותיכון לא הולכים בשישי
תבין שכול בתי הספר אותו דבר ועם אתה לומד בשישי זה כנראה כי הורידו לך שעות באמצע השבוע והוסיפו לכם אותם ביום שישי כולם שוויים אח אין דבר כזה
יש בתי ספר שלומדים בשישי וזה רק ביסודי
משרד החינוך הוציא לפני שנה שבתי ספר על יסודיים כאילו חטיבה ותיכון לא הולכים בשישי
תבין שכול בתי הספר אותו דבר ועם אתה לומד בשישי זה כנראה כי הורידו לך שעות באמצע השבוע והוסיפו לכם אותם ביום שישי כולם שוויים אח אין דבר כזה
אנונימי
אם בן היה לובש לבית ספר מכנסיים קצרים בחום אף אחד ממערכת החינוך לא היה לו אכפת כשזה בת לובשת מכנס קצר כי חם לה אז פתאום זה "יותר מדיי חשוף" והיא צריכה ללכת עם מכנסיים ארוכים עד הברך.. שוביניסטיות וסקסיזם של מערכת החינוך מה חדש בזה ..
שילמדו להעסיק מורים טובים ולא מורים פדופילים וקריפיים ושישמרו על התלמידים במקום לתרץ תירוצים על למה לא מסכימים
כי זה ממש לא שיוויוני. ואל תגידו שהחוסר שוויון הזה לא קורה כי זה עובדתית קורה
כמובן לא יותר מדי חשוף אבל הבנתם את הפואנטה
שילמדו להעסיק מורים טובים ולא מורים פדופילים וקריפיים ושישמרו על התלמידים במקום לתרץ תירוצים על למה לא מסכימים
כי זה ממש לא שיוויוני. ואל תגידו שהחוסר שוויון הזה לא קורה כי זה עובדתית קורה
כמובן לא יותר מדי חשוף אבל הבנתם את הפואנטה
שואל השאלה:
בתי ספר בארצות הברית יכולים לבוא עם מה שבא להם וגם לא חייב סמל בית ספר לדוגמא
בתי ספר בארצות הברית יכולים לבוא עם מה שבא להם וגם לא חייב סמל בית ספר לדוגמא
אנונימי
שואל השאלה:
^מסכים זה לא בית ספר דתי כולה בית ספר רגיל
^מסכים זה לא בית ספר דתי כולה בית ספר רגיל
אנונימי
@אנונימית11
ממש לא אכפת לי איך תלכי ואיך תלבשי וגם אם אראה אותך בכיתה בבית הספר לא הייתי מעירה לך כי זה לא מעניין לי דבר
אני פשוט מתייחסת לשאלה של השואל על התשובה שנתת
ואפשר להראות שווה ולהראות "לא כמו תחת" עם בגדים שמכסים לא חייב להראות את התחת בשביל להראות יפה ושווה
ואם את חושבת ככה אז את חייבת לעבוד על הביטחון שלך כי את צריכה להרגיש יפה ושווה גם כשאת מכוסה
ואני בכוונה מדגישה את זה כי כתבת מה הבעיה להראות "קצת מהתחת"
ממש לא אכפת לי איך תלכי ואיך תלבשי וגם אם אראה אותך בכיתה בבית הספר לא הייתי מעירה לך כי זה לא מעניין לי דבר
אני פשוט מתייחסת לשאלה של השואל על התשובה שנתת
ואפשר להראות שווה ולהראות "לא כמו תחת" עם בגדים שמכסים לא חייב להראות את התחת בשביל להראות יפה ושווה
ואם את חושבת ככה אז את חייבת לעבוד על הביטחון שלך כי את צריכה להרגיש יפה ושווה גם כשאת מכוסה
ואני בכוונה מדגישה את זה כי כתבת מה הבעיה להראות "קצת מהתחת"
שואל השאלה
אני ממש לא חושבת שבכל העבודות יש תקנון לבוש וחייבים לבוא עם "חליפה" אבל כן אני מסכימה עם זה שברוב העבודות עם מישהי או מישהו זה לא משנה ילך עם לבוש שלא הולם את כללי העבודה יפתחו עליו עיניים ואפילו יעירו
אני ממש לא חושבת שבכל העבודות יש תקנון לבוש וחייבים לבוא עם "חליפה" אבל כן אני מסכימה עם זה שברוב העבודות עם מישהי או מישהו זה לא משנה ילך עם לבוש שלא הולם את כללי העבודה יפתחו עליו עיניים ואפילו יעירו
מה נסגר עם כל הסימפים פה?
אנונימי
שואל השאלה:
^מה הקשר סימפ אח מנסה לעזור
^מה הקשר סימפ אח מנסה לעזור
אנונימי
הקטע הוא שאף אחד לא שואל אתכם.
בכל מקום יש חוקים וצריך לעמוד בהם.
בכל מקום יש חוקים וצריך לעמוד בהם.
באותו הנושא: