6 תשובות
שואל השאלה:
^השחקנים לא פחות.
זה ממש לא משכנע, השחקנים לא פחות מתוחכמים וזו הסיבה האחרונה לכך שכבר [כמעט ו]אין דריבל יותר
שואל השאלה:
המגנים של פעם לא פחות טובים משל היום, חח
שואל השאלה:
^ממש לא משכנע.
לשחקניפ יש תשוקה ואתה רואה אתזה
שואל השאלה:
א להרבה משחקני סיטי יש תשוקה, רואים אתזה אחי
וגם אם פריז - אז זה ממש יוצא דופן, די נו זה ממש לא משכנע
שואל השאלה:
אני מדבר בכלליי!! לא רק על אינטר
כבר אין דריבל, נ ע ל ם
כי אינטר היו בונקר אחושרמוטה לחצו על מי שעפ הכדור שתיים ביחד