6 תשובות
פשוט לבוא עם ביטחון עצמי ולנסות להיות חברותית ולהתחבר לילדים חדשים
לבוא עם בטחון עצמי כי אין כמו רושם ראשוני וזה נכון מאוד אז תכניסי לך את זה עמוק לראש ובתור מישהי שהייתה במקום הזה זה הדבר הכי חשוב בתחילת שנה
שואל השאלה:
נורא^^^
אנונימית
תמצצי לילד המקובל, זה יעשה את שלו
אנונימי
שואל השאלה:
אני עולה לכיתה ט איזה למצוץ
אנונימית
את מרמת גן?
אנונימית