12 תשובות
אם את אוהבת אותו ואת מרגישה שיש לכם כימיה ופוטנציאל טוב- חד משמעית כן
בטח. תתחילו טירונות, תראו איך הולך. עוברים הכשרה - נועדתם. ככה או ככה אף אחד לא חותם לך שהוא לא ירד מקרבי.
בהצלחה ~
קשה אבל רק אם זה באמת חשוב לכם ויודעים לאזן ושומרים על קשר טוב מאמין שיכול להצליח
אנונימי
שואל השאלה:
אחרי ההכשרה יש יותר זמן טלפון?
ויוצאים כל סופש?
אנונימית
לא כל סופ"ש, וכן, יש יותר זמן בטלפון.
שואל השאלה:
כאילו הרבה? שעה?
אנונימית
יש זמן טלפון חוץ מבתרגילים
יציאות משתנה בין קו לאימון
אנונימי
שעה זה בטירונות.
שואל השאלה:
אז עדיין לא מובטח כל יים טלפון
אנונימית
יש הרבה יותר משעה אם הוא אחרי הכשרה
לא אין כל יום טלפון לפחות באימון כי יש תרגילים
אנונימי
מובטח, מובטח. לפעמים יש ימים שלא, רוב הזמן יש. לאן הוא מתגייס?
עדיף שתפרדו