9 תשובות
יש צהל האיומים וכל המדינות ערב האלה אין להם כלום מה יעשו יבואו רכובים על איזה וחרב נו באמת ישראל מוחקת אותם בשנה מהמפה הבעיה זה העימותים הדיפלומטיים וההסברים שיצטרכו לתת למדינות
לנצח בעזרת השם
תלוי איך אתה מגדיר את המדינה, לדעתי תהיה מלחמת אזרחים עוד 20 שנה בערך, בין הגוש הליברלי לבין הגוש השמרן-חרדי שבסופו הגוש הליברלי יהגר לאירופה בזמן שהגוש השמרן-חרדי יקימו כאן מדינת הלכה
עד מתי שהעולם ייקרוס
למה? כי יש לנו נשק גרעיני
או שאולי נסכים לאיזו פשרה שבסופה תוביל להכחדת המדינה
כמובן שקיימת האפשרות שאנחנו נקרוס מבפנים אבל אני רוצה להאמין שאנחנו עם מאוחד
או שתיהיה מלחמה ולא תיהיה ברירה אלה לוותר על המדינה בשל סכנה למלחמה גרעינית וזה ממש כאילו מצב קיצון למה שישראל תיהיה בעד או תיקח חלק במשהו שיכול לסכן את האנושות
במציאות שבה לרוסיה וסין יש את היכולת להכחיד את כולנו בלחיצה אחת התרחיש שתיארתי לא מופרך בכלל
שואל השאלה:
אמן אמן ואמן
אנונימי
עוד הרבה עוד הרבה
להערכתי עוד כמה מאות שנים