התחברות הרשמה

לדעתכם זה מביך לעלות דברים דכאוניים בספאם?

10 ביוני 2023, 20:08
Instagramאינסטגרם    
4 תשובות
לא ככ
b
buni
כן די
אנונימית
אני מתפדחת בשביל מי שמעלה
אבל ךא
O
Odelush
אפשר אבל לא להגזים
ע
עבדתכם הנאמנה
באותו הנושא:
באלי לעלות לסטורי שיר כזה מהספוטיפי מביך לעלות נכון?
מה הדבר הכי מביך לדעתכם בטיקטוק?
זה מוזר/מביך לעלות טיקטוק לסטורי לדעתכם?
קצת מביך אותי לשאול את זה, אבל פופיקים זה דבר יפה לדעתכם?
תגידו רק אני חושבת שזה פשוט מביך לעלות דבר כזה לטיקטוק?
זה מביך לדעתכם לעלות את זה?
באלי לפתוח קלוז מה הדבר הראשון לעלות לשם כדי שזה לא יהיה מביך?
אני רוצה לעלות תמונה אחת עם בגד ים, זה דבר רע לדעתכם?
איזה דברים מביכים אותכם שבנות מעלות לסטורי?
האם זה באמת מביך ומפחיד לעלות לבמה ולדבר מול כולם?
רק לדעתי עמודי מעריצים זה דבר כל כך מביך?