בנות שאתם מדברות עם חברה והיא עונה לכם תמיד בדיליי של 4 שעות או כמה שעות אתם עונות לה גם בדיליי או שעונות לה ישר?
יש לי חברה ממש טובה אבל תמיד שאנחנו מדברות היא פתאום נעלמת ועונה לי אחרי כמה שעות ואני עונה לה אחרי דקה ואז היא שוב נעלמת אני אף פעם לא סיננתי אותה ואני לא מרגישה נעים לעשות לה כמו שהיא עושה לי כי זאת לא אני מה לעשות גם לענות בדיליי? כי לפעמים אני מרגישה שאני רודפת אחרי אנשים שהם לא עונים לי ואני תמיד זמינה לכולם
10 ביוני 2023, 17:29
תשובה אחת
אני עונה תמיד כשאני יכולה אם אני אראה הודעה אני אענה ישר ואם אני אהיה עסוקה אני לא אענה ישר