10 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה כמו קרם שיזוף?
אפשר פשוט להתיז על עצמי וללכת לשמש?
זה כמו קרם שיזוף?
אפשר פשוט להתיז על עצמי וללכת לשמש?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אז מה הקטע שכולם קונים קרם מיוחד לזה
חחח אז מה הקטע שכולם קונים קרם מיוחד לזה
אנונימית
כןכן
זה משזף ושומר לך על העור לעומת הקקמים לשיזוף שלא מגנים עלייך מהשמש
שואל השאלה:
אז פצצה!! חשבתי שחייב קרם לשיזוף בשביל להשתזף.
ותגידו, אחרי שמשתזפים השיזוף יכול לרדת?
אז פצצה!! חשבתי שחייב קרם לשיזוף בשביל להשתזף.
ותגידו, אחרי שמשתזפים השיזוף יכול לרדת?
אנונימית
ברור שהוא יורד
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן
אחרי כמה זמן
אנונימית
ספריי הגנה הרבה פחות אפקטיבי ותמיד שמים כמות הרבה יותר קטנה ממה שצריך אני אגיד לך למה הוא טוב אבל..
דבר ראשון את צריכה לשים בהתחלת היום קרם הגנה בכמות של 2 אצבעות (כאילו את מותחת 2 אצבעות ומורחת על האורך שלהן וזה הכמות שצריך לפנים ולצוואר)
אחרי זה את צריכה לחדש את ההגנה כל שעתיים בערך ואז הספריי כדאי כי יותר קל פשוט להשפריץ אותו במהלך היום.
עריכה: אופסי לא קראתי טוב את השאלה סורי על התשובה הלא קשורה
דבר ראשון את צריכה לשים בהתחלת היום קרם הגנה בכמות של 2 אצבעות (כאילו את מותחת 2 אצבעות ומורחת על האורך שלהן וזה הכמות שצריך לפנים ולצוואר)
אחרי זה את צריכה לחדש את ההגנה כל שעתיים בערך ואז הספריי כדאי כי יותר קל פשוט להשפריץ אותו במהלך היום.
עריכה: אופסי לא קראתי טוב את השאלה סורי על התשובה הלא קשורה
באותו הנושא: