5 תשובות
אני באותו מצב אם זה יעודד
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך מתמודד?
אתה לא חייב לצאת בתור בי לאף אחד. קח את זה לאט תן לעצמך לעכל את זה להכיר את עצמך עוד יותר ואם תרגיש בנוח לצאת בפני מישהו בתור בי תצא זה לא דחוף
זה יותר פאן כזה,כמוני דרך אגב. פשוט אמרתי שאני לסבית למקרה הכי גרוע בשביל ההורים שלי ואמרתי להם להתמודד
אני אישה^^
אנונימית