4 תשובות
הפגנות הפכו לבילוי
שיחשבו כך אחד מה שבא לו רק די כבר עם ההפגנות האלה
באמת שזה שיט מעצבן כל כך, המדינה מפולגת והמורים דפוקים שלא נותנים תעודות
הם בעצמם לא יודעים על מה הם מפגינים, בורים.
באותו הנושא: