7 תשובות
חחח לא
אנונימית
שואל השאלה:
זה שלילת רישיון?
אנונימית
תשמעי,אף שוטר כנראה לא יעצור אותך אם תסעי עשר קמ"ש מעל המותר.אם נסעת 30 40 יותר זה כבר משהו אחר.זה גם תלוי אם את נוסעת בכביש שמותר 30 קמ"ש שפה זה קצת יותר אסור מאשר למשל כביש שמותר 90 קמ"ש
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי צריכה לנסוע 70 ונראלי שנסעתי 80...
אנונימית
זה לא ממש עבירה,10 קמ"ש מעל המותר זה באמת לא כזה הרבה...לא צריכה להיות בעיה עם זה כל כך או לחשוב בגלל זה שתקבלי דוח
אנונימי
שואל השאלה:
אני מאוד מקווה כי אני נהגת חדשה ומפחיד אותי שעל כל דבר יכולים לשלול או לתת דוח...
אנונימית